How will it be?

Usch... känner mej rastlös eller orolig eller uttråkad eller nåt, jag vet inte. Började i eftermiddas nån gång och den jobbiga känslan vill inte försvinna....

Dagen började väldigt bra, fick massa gjort. Konstigt att jag har en massa måsten fastän jag är nästan-arbetslös :P Haha... Så då kändes ju allt kalajs. Men nu.... vet inte va de är med mej. Inget allvarligt säkert! Hehe :P

Har sökt kanske 10 jobb idag iaf :) Fick dock en flashback från i våras när jag satt och sökte i princip samma tjänster, bara det att det var sommarvikariat... och då hörde ju ingen av sig. Knappt ett nej... Så varför skulle det gå så mycket bättre nu? :S Men får väl se va som händer och sker....

Känns som jag fastnat i lite negativt tänkande idag. Både med jobb och med andra saker har jag tagit ut förlusten i förskott. Om jag tänker förnuftigt så är det ju otroligt dumt att deppa över att jag inte fått de jobb jag sökt idag..... hallå!? :P Jag är väl inte synsk..... vem vet liksom?

Ska nog bara sätta mej med min varma oboy och titta på en film lr nåt.... allt känns säkert bättre imorn. Och då kanske jag iaf har svar på någon av alla mina miljoner frågor. Ett steg närmre svaren iaf. Kom att tänka på den kära gamla högstadie-tiden förut, när man tittade på Dawson´s creek... :) Den sångtexten stämmer lite idag.
I don't wanna wait for our lifes to be over. I want to know right now, how will it be?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0