Trött tisdag

Verkligen ingen effektiv dag idag... Hade tänkt göra en massa, men mår rätt dåligt. Skulle aldrig fått för mej att jag mådde bättre igår. Och känner mej mycket mer negativ idag..... där fick jag för att jag var så jäkla glad i livet igår :P haha....

Var ju iaf på jobbintervjun idag och det gick bra. Ska provjobba på måndag, men kommer väl antagligen få det. Är ju bara extra men ändå... Borde vara jättenöjd med att ha ett jobb som faktiskt har behov av mej (de verkar ju inte mina andra två jobb ha i dessa tider) så att jag drar in liiiite pengar iaf..... Men jag vet inte. Förlåt, men jag är väldigt trött på att städa hotellrum. Det är tråkigt och jobbigt. Man blir uttråkad och får ont i ryggen på samma gång alltså. Och även om folk låter uppsluppna när jag berättar vilket hotell det är...... så hjälper det inte. Visst jättecoolt hotell är det, men städningen blir inte roligare för det :P Men.... det ska allt bli lite roligt ändå :) Kommer säkert vara jättetrött på att inte jobba eller gå i skolan vid det laget! Att jag inte är det än beror nog på att jag är halv-sjuk och då är det ganska skönt.... hade vart en mardröm att städa hotellrum i det här skicket :S Och kul att se vad det är för folk som jobbar där, redan spanat in en potentiell sötis i receptionen ;)

Intervjun är dock det enda produktiva jag gjort idag. Inte sökt några jobb alls :S Fy på mej! Men jag har sparat massa annonser i en lista som jag ska hugga in på imorgon.... Och motivationen är faktiskt på topp. Ju snabbare jag får ett jobb desto färre hotellrum behöver jag städa! :)

Nu är frågan om jag ska orka fixa i ordning lite i badrummet i det nya skåpet..... orka lyfta på rumpan...... men det kanske faktiskt kan pigga upp! :) Lite hög musik på det så.

Och jag har faktiskt försökt ändra min design idag men ICKE. Komplicerat som attan....  Eller jag som är dum. Egentligen vill jag nog bara att nån ska göra det åt mej :P Så tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Sandrew

Gött, du är grym som fått ännu ett jobb - jag är imponerad! Vet att du egentligen inte vill städa hotellrum men det måste väl vara bättre än att byta gamlingars blöjor?! Och det är ju uppenbarligen bara en tidsfråga innan du får ett "riktigt" jobb :)



Och allvarligt talat, byt blogg till blogger.com - det är sjukt mycket lättare att fixa med design och sånt där och texten hamnar där man vill ;)

2011-01-19 @ 10:25:05
URL: http://sandrew-lifeasiknowit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0