Trots allt....

Fortfarande arg......argare. Frustrerad till max. Hallå...?! Jag fattar inte :( Ska försöka strunta i det, vet jag att jag borde...... men det ligger inte riktigt i min natur.

Men trots detta.... life goes on. Precis kommit hem från syrran. Kollade på Sherlock Holmes :) Den var bra tycker jag minsann! *applåder*

Nu blir det definitivt sängen! Efter en trött dag (ca 4 timmars sömn i natt, av diverse olika anledningar ex. det spökade i mitt sovrum) då jag har varit arg och grubblande.... tröttsamt. Och sen har jag världens träningsvärk. Dock lite stolt över att jag igår äntligen kom iväg på årets första träningspass :) Eller....... kanske inte nåt att vara stolt över? Inga snabba ryck på mej precis.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0