Kaffe och musik - makes my day

Usch... nästan en hel dag utan musik och kaffe kan vara riktigt jobbig. Sen jag kom hem från nya jobbet idag, min provjobba-dag, så har jag frossat i musik och druckit kaffe sent på dagen - helt emot mina principer :P

Jag är dock väldigt fundersam nu... på hur jag ska göra med "alla" extrajobben. Fyra är det iaf. Jag har jobbat i fyra dar nu, iaf ni undrade va som hände med mitt bloggande... iofs inget ovanligt med mina svackor men. Får skriva av mej om allt på onsdag när jag är ledig...

Iallafall fanns de en del saker som ja inte gillar med det nya stället. T.ex att de inte har riktigt kaffe och att man inte kan lyssna på musik lr nåt när man städar i 8 TIMMAR. Tråkigt. Men jag ska ge det veckan ut iaf och sen se vad jag bestämmer mej för..... Ibland är pengar inte allt. Att ha kvar en rygg som inte värker och bråkar är också ganska viktigt. Det är ännu ett hotellstäd-jobb alltså.... och jag känner på många sätt att det räcker med ETT. Men jag får se.... har inte bestämt mej.

Nu ska jag nog ta tag i disken innan Simon och Thomas börjar. Dom är ju bäst :) Sköna till max.

EN dag till. Sen är jag ledig. Tack, sade ryggen.

Kommentarer
Postat av: Sandrew

Kul att du börjat blogga ofta igen - tycker om att läsa! :)

Och så tråkigt att du inte trivs med jobbigt men du får göra det som känns bäst helt enkelt. Som du säger så är jobb och pengar inte allt

2011-01-24 @ 20:44:05
URL: http://sandrew-lifeasiknowit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0