Slö-dag

Usch känner verkligen inte för att göra någonting idag.... Jag var på arbetsförmedlingen förut och fick därför ge mej ut i regnet.....usch å fy. Känns så typiskt februari att månaden börjar med regn... så blir det bara slask av allt. Hellre snö tack. Februari brukar vara den tråkigaste segaste månaden på hela året :P Tur att den är kort!
Har väl iofs en del roliga saker planerade som kan väga upp :)


Men iaf..... På AF idag skickade de äntligen iväg beslutet till jobbcoachen, så nu kanske jag kan komma igång med det snart :) Går ju sådär bra att söka jobb på egen hand enligt min erfarenhet. Speciellt idag, försöker fixa med annonser på deras hemsida men inte så lätt när det är "internt fel" heeeela tiden...... Så jag lägger nog ner den skiten för idag. Det är en dag imorgon också :P

Ikväll är det träning som gäller! Men tills dess..... Kolla nån film/serie kanske? :) Lagom soft en regning dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter inte alls kul! Kämpa på :) Snart ses vi!

2011-02-01 @ 14:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0