Glad var det ja...

Jo då, fortfarande glad :) Men tydligen väldigt seeeg och dålig på att uppdatera bloggen :P Nu orkar jag ju inte skriva ner allt det där... Men är mitt uppe i det nu kan man säga. Eller "det", det är flera olika saker!


Men en sak jag var/är så glad över var att jag fått jobb. På ett hotell i stan där jag ska jobba några helger nu och sen när dom behöver mej helt enkelt. Skittråkigt att städa hotellrum såklart, men det är ett bra ställe med bra personal och bättre villkor och sådär än på det äckliga hotellet i Halmstad :P Så det känns verkligen helt okej :) Samtidigt behövde de nån som städade på mammas jobb på veckodagarna i två och en halv vecka framöver. So that's what I do; städar, städar och städar. Men det känns väldigt bra att dra in lite pengar innan jul!

Så just nu jobbar jag i princip VARJE dag och mixar det med lite skola. Var faktiskt ledig(eller tog ledigt) igår och idag, men det blev ingen sovmorgon på det, utan flytt med syrran igår och skolan idag. Pluggandet och fixandet i lägenheten står helt still. Hemskt är det, hamnar efter i skolan och lägenheten ser ut som om jag bott här i tre dar och inte tre veckor..... men men. Tar igen det sen! Inne på andra jobbveckan nu.... Har räknat ut att jag inte får sovmorgon på 16 dar :P Haha, jag är fjantig som gnäller över det, jag vet, men är ju inte alls van vid detta! :S Det senaste jag gått upp är halv 7..... men bara 8 dar kvar innan jag får sova nu :P Längtar ihjäl mej!!! Haha.... som jag dessutom tror är välkänt i min bekantskapskrets så har jag ju inte världens lättaste för att somna heller :P Så jag har gått runt varje dag på max 6 timmars sömn, inatt ca 4 timmar.....en natt 1 och en halv. Och det är DÄRFÖR jag inte orkar skriva värsta inlägget om vad jag är så glad över just nu. Sådär, nu kom jag till saken. SÅ JÄKLA TRÖTT :S

Nu ska jag gå och spackla igen några hål, plugga, plantera om blommor och sen SOVA. Mitt glada inlägg får vänta ett tag till. Och min kärleksförklaring till Göteborg :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Väntar spänt på kärleksförklaringen till Göteborg.....?!

2010-12-03 @ 23:29:32
URL: http://lilllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0